poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Prezent na 18 urodziny i radiowa muzyka ;)

Pewnie wielu z Was zastanawiało się: co powinno się kupić na 18-stke? Proste! Coś śmiesznego ;) Od dłuższego czasu co weekend przebywam na imprezach w kameralnym towarzystwie (najlepszym przy okazji ;*) i tak właśnie w tą sobotę przyszedłczas na najlepszą znich ;p. Znalazłyśmy z koleżanką kilka fajnych prezentów, ale jeden bardzo nam się spodobał. Tort z piwa, jak się okazało, był strzałem w dziesiątkę. Co myślicie?


Mina solenizanta była bezcenna. I nie potrzeba było nie wiadomo jak drogich prezentów, żeby na jego twarzy był uśmiech.

No dobra teraz co o muzyce, bo dawno nic o niej nie pisałam. Ostatnio często słucham radia internetowego. Właściwie odkąd ściągnęłam aplikacje openfm na swój telefon jakieś 2-3 miesiące temu słucham go non stop. Jest piosenka, którą właśnie w nim usłyszałam pierwszy raz i bardzo mi się spodobała. Jest to utwór Rihanny, Kanye Westa i Paula McCartney'a - FourFiveSeconds.
Szczerze mówiąc nie jest to piosenka łatwa w interpretacji. Można ją dopasować do różnych sytuacji, ale dla mnie najlepiej pasuje do za długo przebywającej ze sobą pary. Za dużo miłości też może doprowadzić do szaleństwa ;)



Ciekawi mnie co wy o niej myślicie? Piszcie komentujcie. Chętnie z wami pogadam :)
Pozdrawiam Omega 

2 komentarze:

  1. świetnyprezent!!! nie pomyslalabym hahahahahah, dobry pomysl! misie wydaje, ze piosenka jest o niekoniczenie o związku, ale o byciu czlowiekiem ktory chce pomagac i nie dostaje zbyt wiele w zamian, ale to tylko moje zdanie. mam pytanie, czy lubisz beatelsów?
    pozdrawiam i czekam na kolejny wpis, Aśĸa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra interpretacja, szczerze nie pomyslalam o tym :) Jesli chodzi o twoje pytanie to kiedys sluchalam kilka piosenek Beatelsow ale teraz ich nie slucham... Moze za jakis czas do nich wroce ;)
    Czekam na propozycje na posty jesli chcialabys cos konkretnego pisz ;)

    OdpowiedzUsuń