poniedziałek, 3 marca 2014

Oby było lepiej...

Cześć wszystkim :) Dawno nie pisałam, aż nie mogę uwierzyć, że minęło aż tyle czasu od opublikowania ostatniego posta. Niestety było wiele czynników, które nie pozwoliły mi na to m. in. brak czasu przez obowiązki szkolne, choroba i brak tematu. Nienawidzę chorować, ponieważ później muszę sporo nadrabiać. A teraz chorowałam z małymi przerwami przez 3 tygodnie!!! :/ Nie fajnie. Na szczęście wracam z nowymi piosenkami, filmami i kto wie może też książkami ;). Ostatnio wciągnęłam się w piosenki spokojne i melancholijne. Głównie dlatego, że miałam brać udział w konkursie piosenki angielskiej. Ale ze względu stanu mojego gardła (zapalenie gardła i problemy z migdałkami) byłam zmuszona zrezygnować ;(. Zasłuchałam się w tym czasie w piosence Little Mix - Little me. Jest piękna ♥. Jeśli ktoś z Was miał kiedyś wątpliwości jak powinien się zachowywać, co robić jak się zmienić, żeby było dobrze to polecam dobrze przysłuchać się słowom tej piosenki. Tam na pewno znajdziecie odpowiedź.


Uwielbiam teledyski w stylu „black & white”. Mają w sobie najwięcej charakteru i przekazują najwięcej emocji ze wszystkich. Dodatkowo dziewczyny są tak utalentowane, że nie potrzebowały kolorować tła, zrobiły to swoim głosem. Co myślicie? Podoba Wam się utwór? Dlaczego? Piszcie w komentarzach i na e-maila. 
Drugi utwór jakim chciałabym się z wami podzielić to piosenka Jamesa Morrisona & Nelly Furtado - Broken strings. Przywołuje u mnie dużo różnych wspomnień.



Zresztą jak każda piosenka z Nelly Furtado. Na przykład utwór „All good things” i „Say it right” przypomina mi o pobycie w sanatorium jeszcze z czasów podstawówki. Były to piękne czasy, bo poznałam wtedy wiele osób. Bardzo żałuję, że nie udało się utrzymać nam kontaktu do dzisiaj. Jednak do tej pory pamiętam nazwiska niektórych osób. Te wspomnienia są dla mnie jednymi z najprzyjemniejszych. Mam nadzieją, że będę miała okazję jeszcze pojechać do sanatorium i poznam jeszcze więcej świetnych ludzi :).
No dobra trochę się rozpisałam i nadrobiłam zaległości. Oby wam się spodobało. Pamiętajcie, że nadal czekam na wasze maile i pytania na asku. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie w zakładkach. 

Pozdrawiam Omega

20 komentarzy:

  1. Hej!
    No, neiźle piszesz o muzyce, nienawidzę, gdy ktoś tylko rzuca tytuły i "fajna piosenka" ale nic o niej nie napisze! Przecież tyle można napisać o każdej nutce!
    Podoba mi sie sceneria ruin budynku z pierwszego teledysku, przypomina wakacyjne wędrówki po rozwalonych bunkrach ;) Nie ma to jak dziwne wspomnienia. Acz rodzaj muzyki nie mój...
    Dobrze śpiewasz? Zazdroszczę, ja fatalnie, co przy graniu na gitarze jest raczej obciążeniem... Znajomi mówią mi, że powinnam sie nie przejmować, w końcu Slash te nie śpiewa... Ale chociaż gra dobrze ;)
    Obyś już była zdrowa-
    czółko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo się ciesze, że ci się podoba :)
      Też uważam, że każda piosenka jest warta większej uwagi i każda ma coś wyjątkowego. Zgadzam się z tymi ruinami. Dużo szalonych wspomnień z przyjaciółmi :D
      Próbowałam uczyć się grać na gitarze, ale też nie do końca mi wychodzi, więc nie masz się co martwić. Nie można umieć wszystkiego ;). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  2. Masz świetny gust muzyczny, a opisy piosenek sa świetne <3 dziękuję, że przypominasz wszystkim co to jest prawdziwa muzyka.
    zapraszam do mnie http://plonecisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa uznania :) Cieszę się, że ktoś to docenia.
      Zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Ciekawy post :) Masz świetny gust muzyczny :3
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) wpadaj do nas i obserwuj ;* http://smallhapinnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :>
    http://carolina-my-crazy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że musiałaś zrezygnować. ale może kolejnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że musisz rezygnować :( ale bardzo podoba mi się twój blog
    Zapraszam do nas - skomentujesz najnowszy post ? :)

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda...
    ja uwielbiam Little Mix!
    a może wspólna obserwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Mixers więc jakbym miała tej piosenki nie lubic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne opisy piosenek, widac, ze muzyka to Twoja pasja ;*


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam little mix i ich piosenki <3
    obserwujemy? Daj znać u mnie ;3
    pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta notka :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji = obs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta pierwsza piosenka ' Little me ' - zakochałam się <3 !

    Pytałaś o obserwację, a więc obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)
    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tych piosenek lubię najbardziej "Little Me". Teledysk bardzo przyciąga, a sama piosenka ma w sobie "to coś".

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedna, że aż tak długo chorujesz :c

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta piosenka "Little Me" jest fantastyczna. Dała mi sporo do myślenia. Ma w sobie coś takiego magicznego, co sprawia, że ciągle bym ją słuchała, a potem dudni ma ta melodia w głowie. :)
    Nie choruj już! :D
    http://hakunamatataofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń