poniedziałek, 27 stycznia 2014

Koncert... zawsze spoko ;)

Jak często chodzicie na koncerty charytatywne? Ja uważam, że takie są najlepsze :). Jeszcze jak są takie osoby jak Piotr Szumlas i Jakub Zaborski to aż grzech nie pójść. W naszej kochanej Stalowej Woli nie często zdarzają się takie koncerty. Warto było wynudzić się ponad cztery godziny na turnieju siatkówki :P.
Znacie piosenkę „Emotions”? Bardzo polecam. Kuba twój głos jest obłędny ;).

Chłopaki mają tez na swoich kanałach na youtube.com covery, mój ulubiony to Jessie J - Price Tag. Jest po prostu niesamowity.
Jeśli chodzi o Piotrka to jest genialnym gitarzystą, mogę go słuchać bez przerwy. Najlepszy moim zdaniem utworem przez niego wykonanym jest „With or without you”. Szkoda tylko, że tego nie śpiewa :(.
Ja osobiście czekam na następne covery i wasze utwory chłopaki. I bardzo wam dziękuję za wczorajszą rozmowę :*.
PS. Piotruś uśmiechaj się częściej, i poćwicz „dziubki” ;**


A Wy co o Nich myślicie? Podobają Wam się ich utwory? Piszcie :)
Pozdrawiam Omega 

4 komentarze:

  1. Koncerty charytatywne są najlepsze !:) Muszę ich posłuchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde polecam chlopaki sa super np: http://www.youtube.com/watch?v=QD51b981MWE&list=TLwpQM_XNidQTmWDByeo8TFZjC9x4nv53l ♥♥ uwielbiam to :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ich ♥
    Po MBTM naprawdę się w nich zakochałam ;3
    A ta piosenka świetna ! :)
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to nie znałam ich do tej pory, ale na pewno się im przyjrzę;)

    OdpowiedzUsuń