poniedziałek, 19 października 2015

Oryginał czy cover?

Ostatnio strasznie mało piosenek słucham. Nie, żebym nie miała czasu czy coś (chociaż studia troche zajmują). Chodzi o to, że cały czas na moich playlistach jest to samo. No, ale od czego jest nasz kochany YouTube :) . Pokierował mnie na cover piosenki, która od prawie czterech miesięcy podbija internet. Ma już jakieś 51 mln wyświetleń, a jej wykonawca ok. 1,7 mln subskrybentów. Ale po kolei...
Shawn Mendes (bo o nim mowa) to 17-nastoletni kanadyjski wokalista. Zadebiutował piosenką „Life of the party”, jednak dużo większą popularnością cieszy się „Something big”:


Jednak to nie o tej piosence chciałam wam opowiedzieć. Na pewno chociaż raz słyszeliście gdzieś w radiu utwór „Stitches”. Tekst jest bardzo głęboki i mówi o raniącej roli słów wypowiadanych przez osobę, na której nam zależy. Jak na młodego wykonawcę, jego teksty mają wiele emocji i uczuć.


„Got a feeling that I'm going under

But I know that I'll make it out alive

If I quit calling you my lover and

Move on”



Jednak moim ulubieńcem jest cover tej piosenki w wykonaniu Shawna i Hailee Stainfeld. (Pisałam o niej przy okazji piosenki „Love myself”) Akustyczna wersja przypadła mi do gustu chyba przez swoją delikatność i jednocześnie pazur wykonywanego tekstu. Połączenie dwóch tak pięknych i czystych głosów w dość wymagającym emocjonalnie utworze wyszło niesamowicie. Sami oceńcie jak wam się podoba :)




„And now that I'm without your kisses

I'll be needing stitches”

Czekam na wasze opinie. Jestem ciekawa, która wersja jest dla was lepsza. A może tak jak ja słuchacie obu na zmianę bez przerwy ;) Piszcie i komentujcie :)
Pozdrawiam Omega :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. o nim moze nie ale posluchaj piosenki :) moze bd kojarzyc ;)
      jesli calkiem nie kojarzysz to polecam bardzo posluchac ;)

      Usuń
  2. Stiches akurat jest u mnie w Forumowej Global Liście także wiem o jakiej piosence mówisz. :D Shawn Mendes jak dla mnie jest przeciętny. Nie odkrywa swoimi utworami niczego nowego.
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń