czwartek, 8 października 2015

Avon i studia

Mijają dni i tygodnie, a ja nadal nie wiem jak to się stało, że jestem w Krakowie. Co jak co, ale czuję się tu jak w domu. A nawet lepiej... Żadnego oceniania, żadnych bezpodstawnych oskarżeń, każdy żyje swoim życiem. To jest naprawde piękne. I chociaż nie jest jakoś strasznie kolorowo to cieszę się tym co mam. Studia to jest ciężka sprawa, przyzna to każdy student. Jednak szczerze, myślałam, że będzie gorzej. Dużo nauki, mili wykładowcy, wiec wszystko się wyrównuje.
Pierwsza rzecz o jakiej chce wam napisać to firma Avon. Na pewno większość z was kiedyś zamawiała cokolwiek lub znała osobę, która to robiła prawda? Nier wiem czy wiecie ale można teraz zamawiać przez internet u swojej konsultanki. Jesteście z Krakowa? Lubicie kosmetyki Avon? A może ciekawią was nowości w katalogach? Zapraszam do składania zamówień na mojej stronie konsultantki :)  Dla stałych klientek przewiduję rabaty i zniżki ;)

Przechodząc dalej: słyszeliście nową piosenkę JoJo - „When love hurts”? Trudno się nie zgodzić ze slowami piosenki. Kiedy się naprawdę kogoś kocha, to wtedy może to bardzo boleć. „Prawdziwa miłość” czasami bywa jednostronna, a przecież nie o to nam chodzi. Często jesteśmy ranieni przez osoby nam najbliższe.



Zamykają nam oczy na rzeczy ważne i ograniczają naszą uwagę głównie do swojej osoby... Najgorsze jest to,że później trudno się od tego odzwyczaić.



When love hurts, baby 
Yeah, that's how you know it's real


Co wy na to? Czy ten teledysk przypadł Wam do gustu? Mi bardzo :) Moje klimaty ;)
Zapraszam serdecznie do komentowania i dzielenia się moimi postami ze znajomymi. Dodatkowo zapraszam do polubienia nowo otwartej strony na facebooku Avon do domu. Czekam na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam Omega

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz