niedziela, 3 sierpnia 2014

Inspiracje i pomysły...

Ze względu na wakacje i moje wyjazdy niestety nie miałam jak napisać jakiegokolwiek posta. Ale oprócz tego był jeszcze jeden powód.... Nie miałam inspiracji i nie wiedziałam o czym napisać wszystko było takie oklepane, zwyczajne... Myślałam, że już na nic nie wpadnę i nic nie wymyślę. Na szczęście moje pomysły się jeszcze nie skończyły :)

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego polubiliśmy jakąś piosenkę kilka lat wcześniej, a teraz nawet o niej nie pamiętamy? Postanowiłam wrócić trochę wstecz i pomyśleć co takiego było w utworach, które sprawiały mi tyle przyjemności. Pierwsza jaką znalazłam była to piosenka Morandi - Angels. 



Teledysk pokazuje ile zła może zdarzyć się w jednym momencie. Tyle nieprzyjemności mimo tylu sytuacji do poprawy. W rzeczywistości nie mamy możliwości cofnąć czasu, choć byłoby to o wiele łatwiejsze. Pojawia się także motyw aniołów. 

Przychodzą na pomoc kiedy widzą, że jest już bardzo źle. Tekst jest dobrany perfekcyjnie i pokazuje jeszcze bardziej dobitnie, co trzeba robić, aby lepiej żyć. Czyli KOCHAĆ. „Miłość jest odpowiedzią”. Myślę, że lepiej się nie dało tego podsumować.

I jeszcze jedna jednak bardzo polska piosenka ;)
Bracia - Nad przepaścią . Piosenka wspaniała na trudne dni. Oprócz oryginalnego głosu wokalisty można wyczuć jego emocje przy śpiewaniu. Uważam, że ta piosenka nigdy się nie zestarzeje. Jest piękna.


Teledysk ukazuje związek dwojga ludzi na pozór bardzo udany, ale urywkami widać spięcia. Ale jak wszyscy wiemy prawdziwa miłość przetrwa wszystko. Nawet jak widzimy tylko jedno rozwiązanie to popatrzmy dokładniej... Najprawdopodobniej musimy lepiej popatrzeć ;)



Dodatkowo chciałabym wam powiedzieć jeszcze o jednej rzeczy.
Kto z was ma konto na ising.pl ? Ja mam i chciałabym się z wami wymienić linkami. Do tej pory tylko śpiewałam bez nagrywania. Ale ponieważ dostałam laptopa zacznę nagrywać, może nie od razu teraz zaraz ale już wkrótce ; ) Piszcie w komentarzach wasze linki do nagrań :)

Pozdrawiam Omega

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz