sobota, 14 grudnia 2013

Tylko tydzień :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami a ja słyszę tylko jedną piosenkę tak samo w głowie jak i w radiu, telewizji itp.   Last Christmas I gave you my heart... Chyba nie ma osoby, która by nie znała tej piosenki. Dla mnie Boże Narodzenie to najważniejsze i najpiękniejsze święta w całym roku i czekam na nie zawsze z utęsknieniem :) . Pomyślałam, że może przyda wam się parę ostatnich porad na temat prezentów. Ważne jest to, aby były one odzwierciedleniem charakteru obdarowanej osoby albo coś co bardzo chciała dostać. Nie często się jednak zdarza, że ktoś mówi co by chciał. Proponuje więc rzeczy z humorem, przydatne i nie banalne. Np osoba, która lubi oglądać filmy i seriale powinna się ucieszyć z ramki na zdjęcia z motywem filmowym (zwykły film mógłby nam się wydać trochę oklepany):


Jeśli nie macie pomysłu na prezent to piszcie :) Może wpadniemy na coś razem ;)

Zaraz po Świętach jest następny event, który uwielbiam i o którym już wam pisałam. Jest to Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Serdecznie zapraszam was na blog Jurka Owsiaka. Można tam znaleźć dużo ciekawych informacji na temat finału, różnych akcji prowadzonych w ciągu roku i dużo, dużo więcej.

Zapraszam was także na mojego aska. Macie jakieś pytania? A może macie jakąś rade dla mnie lub sami chcecie rady? Zapraszam do pytania :)
Pozdrawiam Omega :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz