sobota, 23 listopada 2013

Jeszcze trochę, jeszcze chwilę,,, :)

Jak ten czas szybko leci... Dopiero zaczynałam rok szkolny, a już trzeba się szykować do Andrzejek, Mikołajek, Bożego Narodzenia, Sylwestra, no i oczywiści najważniejsze... do WOŚPu!!!

To jest najpiękniejszy i najprzyjemniejszy czas dla mnie. W tym roku załapałam się nawet do sztabu WOŚP i jestem bardzo zadowolona :). Ciekawe jak to wszystko wyjdzie... Od czterech lat chodziłam z puszką Orkiestry jako wolontariuszka, ale w tym roku będzie jeszcze lepiej ;D. (Nie martw się Diana nie zostawię cię samej, będziemy zbierać razem :**). Jak na razie zbiera się całkiem fajne grono wolontariuszy.

Żeby zostać w klimacie Wielkiej Orkiestry zapraszam na video bloga Jurka Owsiaka:  http://owsiaknet.pl/channel/blog Można tam znaleźć dużo ciekawych rzeczy :)



Będziecie w tym roku wolontariuszami? :) Jeśli tak to życzę powodzenia i obyście zebrali jak najwiecej :)

6 komentarzy:

  1. chciałabym kiedyś zostać wolontariuszem WOŚP, ale jak na razie liczy się nauka i nie ma czasu.

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia wiem że wolontariat w wośp nie koliduje w zaden sposob ze szkola dlatego polecam :)

      Usuń
  2. chcę być wolontariuszką, tak fajnie <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny blog!! masz ciekawy poglad na zycie, pisz o tym co cie otacza, nie tylko o muzyce!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) ciesze sie ze ci sie podoba :) na pewno skorzystam z rady ;)

      Usuń