czwartek, 23 stycznia 2014

Ferie...

Trochę mnie tu nie było co? No niestety nie miałam na nic czasu. Za każdym razem coś mi wypada, coś trzeba zrobić itd. Miałam nadzieje, że skoro mam ferie to odpocznę, a tu nic. Trzeba dalej pracować. Jedno jest pewne na nudę nie mogę narzekać. Jednak przydało by się trochę zwolnić. Odłożyć tą całą pracę na bok i odprężyć się. Oczywiście jak zawsze pomaga mi w tym muzyka. Leniwe i spokojne utwory uspokajają nerwy, pozwalają zwolnić codzienną gonitwę i zobaczyć świat z tej lepszej strony. Osobiście polecam wam do tego piosenkę Afromental - Pray 4 love. Jak to się mówi stare, ale jare” ;). Bardzo lubię wracać do starych utworów. Przypominają mi najlepsze chwile w życiu. Np. Matt Pokora i jego piosenka Catch me if you can przypomina mi mecze siatkówki na moim osiedlu z przyjaciółmi. Po skończeniu podstawówki były to mecze gimnazjum vs. podstawówka. A wam co przypominają różne piosenki? Piszcie :)
PS. Dłuższy czas temu zaczęłam wyzwanie od Klaudii. Niestety chyba nie będę mogła go skończyć. Postaram się przy wolnej chwili zobaczyć wszystkie pytania i coś wybrać takiego najfajniejszego i napisać o tym, ale całego wyzwania nie uda mi się zrealizować.
PPS. Jeśli macie do mnie jakieś pytania w zakładkach jest mój ask. Zapraszam Was bardzo serdecznie do zadawania mi pytań. O cokolwiek. Jeśli jednak nie chcecie zadawać pytań publicznie a chcecie abym Wam w czymś doradziła, służę pomocą :) w zakładce kontakt znajdziecie mojego maila. Czekam na wiadomości :)

Pozdrawiam Omega :)

8 komentarzy:

  1. tak postępy są także nic tylko się cieszyć ! ;)
    ojj tak relaks najważniejszy !! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post ,zapraszam do mnie!
    Komentuj , i czytaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ciesze sie ze ci sie podoba :)
      na pewno zagladne ;)

      Usuń
  3. Ja również mam ferie, upragniony odpoczynek :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam ferie , wreszcie :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń